مقایسه قیمت هاست دانلود ایران در 10 سایت اول گوگل

مقایسه قیمت هاست دانلود ایران در 10 سایت اول گوگل

هاست دانلود چیست؟

در تمام شرکتها و تبلیغات و سرچهای گوگل و اینترنت که بچرخی برای هاست دانلود همگی یک تعریف یکسان و یکم با تغییرات ارائه دادن، که برای اینکه وقتتون تلف نشه با سرچ اینترنتی خلاصه همه تعاریف رو با نام شرکت واستون اینجا میگیم.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت پارس پک ! (نظر ما قیمت بالا)

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود نیاز جدی برای مدیران سایت‌های دانلود و یا سایت‌هایی با ترافیک بالا برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها، به شمار می‌رود. پارس‌پک با معرفی هاست دانلود ایران از هزینه‌های گزاف زیرساختی و یا مصرف بالای منابع سخت‌افزاری جلوگیری می‌کند. با خرید هاست دانلود با توجه به اینکه از اینترانت استفاده می‌کنید، علاوه بر؛ قیمت ارزان، از سرعت‌بالا و آپ تایم بسیار مناسبی نیز بهره خواهید برد. هاست دانلود پارس‌پک، یک فضای ذخیره‌سازی حجیم SSD و پرسرعت را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید ازطریق دسترسی FTP فایل‌هایتان را در آن آپلود کنید و پس از درخواست فایل‌ها از سمت کاربر، با سرعت و آپتایم بالا سرویس‌دهی را انجام دهید. خرید هاست دانلود نامحدود با سیستم عامل لینوکس، برای همه‌ی سایت‌های اشتراک: فایل، ویدیو، موزیک مناسب است.

هاست دانلود یا file hosting service، سرویس میزبانی وب برای انواع فایل طراحی شده تا به کاربران فایل‌های مختلف مانند عکس، ویدئو و یا موزیک را آپلود و دانلود کنند. کاربران می توانند فایل های خود را آپلود کرده و به صورت عمومی به اشتراک بگذارند. این سرویس، اشتراکی است و می‌تواند حجم بالای فایل‌ها را ذخیره و به تعداد زیادی از درخواست‌ها پاسخ دهد. در پارس پک گفته شده که سرویس میزبانی دانلود، دیتابیس (پایگاه داده) ندارد و تنها برای آپلود و دانلود فایل بهینه‌شده است. اگرچه به‌صورت پیش‌فرض امکان اجرای فایل‌های PHP روی هاست دانلود وجود ندارد، اما در صورت نیاز برای اجرای اسکریپت‌های ساده، می‌توان قابلیت اجرای کدهای PHP را فعال کرد. ( البته اینطوری گفتن ولی در واقع اینجوری نیست و این امکانات در هاست دانلود هم میتونه وجود داشته باشه ولی در ایران آپشن هارو میبندن تا پله ای ارائه بدن و پول بگیرن این مدل بیزینسی هاست دانلود هست )

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت پارس پک غیرمنصفانه و بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست دانلود !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود به هاستی گفته می‌شود که یک یا چندین سایت توزیع‌کننده فایل توسط آن بر روی سایت شما قرار می‌گیرد. منظور از این جمله، هاست با حجم ترافیک بالا و پهنای باند زیاد می‌باشد. به طور کلی، تمام سایت‌های فعال در اینترنت به پلن هاست دانلود نیاز ندارند. سایت‌هایی که به طور روزانه حجم زیادی فایل در فضای اینترنت قرار می‌دهند، باید از هاست دانلود استفاده کنند. حتما متوجه شده‌اید سایت‌هایی که از هاست دانلود استفاده می‌کنند، محدودیت کمتری در میزان حجم مصرفی سایت خود دارند. البته امکان پیاده‌سازی بعضی از المان‌ها در سایت‌های دارای هاست دانلود وجود ندارد.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست دانلود غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت ایران سرور !

تعاریف و توضیحات این شرکت : خرید هاست دانلود نامحدود، هاست ایران و اروپا مخصوص دانلود و آپلود، هاست دانلود ایران سرور، میزبانی مطمئن برای فایل های وب سایت شما. بدون استرس از اتمام پهنای‌باند و یا کندی سرعت دانلود می‌توانید فایل‌های سایت خود را در پلن‌های میزبانی دانلود‌ ایران‌سرور قرار دهید. با استفاده از FTP به سادگی می توانید فایل های مورد نیازتان را روی این فضا آپلود و دانلود کنید. هاست دانلود ایران سرور در دو پلن ایران و خارج به همراه ۱۴ روز گارانتی بازگشت وجه ارائه می شود.

در ایران سرور گفته شده است آیا می توان از این هاست به تنهایی برای میزبانی سایت استفاده کرد؟ و در جواب اشاره کرده اند که باتوجه به اینکه این هاست‌ها فاقد دیتابیس می باشند، تنها قابلیت میزبانی از سایت‌های استاتیک را داشته و از سایت‌های داینامیک پشتیبانی نمی کنند.

پس محدودیت در اجرا حتما دارید در کنار اینکه قیمت نسبت به حجم هاست دانلود بالا هست!

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت ایران سرور غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت میهن وب هاست !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود یکی از خدمات میهن وب هاست است که با حافظه های ذخیره سازی پرسرعت و پهنای باند بالا و با قیمت ارزان در دسترس کاربران محترم قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است، سرویس هاست دانلود برای کاربران سایت شما سرعت دانلود بالا و کیفیت بالاتری را به ارمغان می آورد که در رشد روز افزون بازدید وب سایت شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

  • این سرویس ها برای افرادی مناسب است که حجم فایل های دانلود بالایی دارند.
  • در این سرویس ها بانک اطلاعاتی ارائه نمی شود.
  • امکان اتصال ساب دامین به عنوان دامین اصلی در این سرویس ها وجود دارد.
  • این هاست ها، از PHP پشتیبانی می کنند و امکان نصب راپیدلیچ (انتقال بین سروری) در آنها وجود دارد.
  • در هاست دانلود، به دلیل حجم بالای اطلاعات بکاپ گیری صورت نمی گیرد.
  • با خرید هاست دانلود انتقال رایگان از سایر شركت ها صورت می گیرد.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت میهن وب هاست غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست ایران !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود هاست‌ایران، میزبانی مطمئن برای فایل‌های وب‌سایت دانلودی شماست. هاست دانلود یک سرویس بهینه، با بهره‌گیری از سخت‌افزاری قدرتمند است که برای میزبانی سایت‌هایی با حجم بالا، مثل سایت دانلود موزیک، نرم‌افزار، ویدئو، عکس و… استفاده می‌شود. با خرید هاست دانلود از هاست‌ایران، بدون تجربه کاهش سرعت و یا اتمام پهنای باند سرویس (در محدوده مصرف منصفانه)، می‌توانید فایل‌های خود را آپلود و دانلود کنید. هاست‌ایران برای راحتی کاربرانی که مصرف و پهنای باند بالایی نیاز دارند هاست دانلود ایران را با سخت‌افزار قدرتمند فراهم کرده است. سخت‌افزار و تنظیمات صورت گرفته در هاست دانلود، جهت دانلود انواع فایل‌ها با حجم و تعداد بالا و امکان آپلود هم‌زمان تعداد کاربران زیاد، بهینه شده است. با خرید هاست دانلود هاست‌ایران، لازم نیست نگران اتمام پهنای باند خود باشید.هاست دانلود ایران، علاوه بر قیمت ارزان، از سرعت‌ بسیار بالا و آپ‌تایم 99.9 درصد برخوردار است. همچنین امکان خرید هاست دانلود با IP اختصاصی نیز وجود دارد. هاست دانلود ایران، هاست ایران علاوه بر این که در دیتاسنتر اختصاصی هاست‌ایران میزبانی می‌شود، از هاردهای SSD پرسرعت و با کیفیت استفاده می‌کند. با خرید هاست دانلود ایران، دیگر نگران تمام شدن پهنای باند خود نباشید و از سرعت و کیفیت منحصر به فرد لذت ببرید.

  • پهنای باند unmetered
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پشتیبانی از وب‌ دیسک و FTP
  • آپتایم 99 درصد
  • سخت‌افزار قدرتمند
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه
  • سرعت و امنیت بالا
  • وب سرور بهینه شده ویژه فایل هاستینگ و هاست دانلود
  • در هاست دانلود امکان استفاده از PHP وجود ندارد.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست ایران غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست نگار !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود هاست کاملی برای میزبانی فایل های دانلودی وب سایت شما میباشد. این سرویس ها برای کاربرانی مناسب است که حجم فایلهای دانلودی بالایی دارند. پورت تمامی سرور های دانلود 1 گیگابایت میباشد وبه طور میانگین سرعت 10 مگابایت بر ثانیه را جهت دانلود به شما ارائه میدهد. تعداد کانکشن های همزمان در هاست دانلود 20 کانکشن در لحظه می باشد .در سرور های دانلود از هارد ساتا بهره گرفته شده است .با توجه به اینکه این پلان ها فقط جهت میزبانی فایل تعریف شده اند امکان راه اندازی اسکریپت ها و استفاده از پایگاه داده و همچنین سرویس ایمیل ممکن نیست . سرورهای دانلود از مدرن ترین و بروز ترین نرم افزار ها و سخت افزار سود می برند که باعث افزایش چشم گیر سرعت و آپتایم در کلیه سرویس های هاست می شود.

  • سیستم عامل: لینوکس (Cloud Linux)
  • کارت شبکه 10 گیگ بر ثانیه
  • پردازنده قدرتمند
    2x Intel Xeon Silver 4110 – 8c/16t – 2.1GHz /GHz
  • 64GB RAM DDR4 ECC 2400 MHz
  • موقعیت سرور : فرانسه / OVH & آلمان / Hetzner & ایران / آسیاتک برج میلاد

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت هاست نگا غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت مشهد هاست !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود فضای ذخیره سازی است که برای نگهداری فایل های حجیم وب سایت شامل : ویدیو، موزیک، عکس و فایل های پشتیبان استفاده می شود.

همچنین امکان بکاپ گیری از اطلاعات و حفظ داده ها در صورت بروز حوادث غیرمترقبه از دیگر کاربردهای سرویس ایمیل هاستینگ است.

سرویس میزبانی دانلود مشهدهاست با ترافیک ماهانه نامحدود در بهترین و باکیفیت‌ترین دیتاسنترهای ایران و خارج قرار گرفته‌اند. پورت سرورهای دانلود داخل ایران 10GB/PS و پورت سرورهای دانلود خارج از ایران 1GB/PS است و در هر دو سرویس سرعت بالایی را جهت دانلود به کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت مشهد هاست غیرمنصفانه و بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت میزبان فا !

تعاریف و توضیحات این شرکت : هاست دانلود – هاست بکاپ میزبان فا. هاست دانلود ایران (نوع میزبانی: ابری) هاست دانلود با فضای بالا یکی از ضرورت های مدیریت سایت های دانلودی است. در واقع با تهیه هاست مخصوص دانلود و آپلود کاربران می توانند در بالاترین سرعت ممکن فایل های موجود در یک وب سایت دانلودی را دانلود نمایند. شما می توانید از هاست دانلود تهیه شده نیز به عنوان هاست بکاپ نیز استفاده نمایید و تمامی فایل های مربوط به وب سایت خود را روی آن ذخیره نمایید.

  • ارائه سرویس هاست دانلود بر بستر سرور های ابری متصل به یکدیگر
  • آپتایم ۱۰۰ درصد با استفاده از تکنولوژی ابری هاست دانلود میزبان فا
  • میزبانی هاست دانلود برای اولین بار بر روی هارد های SSD قدرتمند
  • ارائه هاست دانلود با پورت شبکه قدرتمند ۴۰ گیگابیتی
  • اختصاص منابع بالا برای میزبانی از اپلیکشن
  • مجهز به تجهیزات امنیتی قدرتمند

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت میزبان فا غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت پارس وب سرور !

تعاریف و توضیحات این شرکت : سرویس هاست دانلود مناسب برای قرار دادن فایل برای دانلود به صورت مستقیم کاربران از اینترنت می باشد. این هاست با توجه به حجم بالایی که دارد و نوع کاربرد آن فقط مناسب برای دانلود است.

سرور این نوع هاست ها برای دانلود تنظیم شده است و با توجه به حجم های بالایی که دارد بک آپ از آن از طرف ما تهیه نمی شود، همچنین در این هاست کاربر مجاز به استفاده از اسکریپت انتقال فایل هاست به هاست را دارا می باشد.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت پارس وب سرور غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت نت افراز !

است دانلود ایران نت افراز با برخورداری از سخت افزاری قدرتمند و لینک پرسرعت 10 گیگابیت برثانیه، امکان میزبانی فایل‌های پرحجم و استاتیک جهت دانلود را فراهم کرده است. همچنین با توجه به قرارداشتن سرورهای دانلود ایران در شبکه اینترنت داخلی، حداکثر سرعت دانلود فایل ممکن فراهم شده است.

 پورت سرور 10 گیگابیت
 هارد دیسک های حرفه ای با سرعت خواندن و نوشتن 2 گیگابایت
 کانفیگ raid بالا جهت افزایش سرعت و تحمل 2 هارددیسک معیوب
 کش های سخت افزاری پر سرعت
 سرویس دهنده وب انجینکس جهت پردازش سریعتر محتوای استاتیک
 سرور با سی پی یو حداقل 32 هسته ای و 128گیگابایت رم پر سرعت
 کنترل پنل دایرکت ادمین با امکان مدیریت فایل اختصاصی و حرفه ای

قیمت هاست دانلود ایران در شرکت نت افراز غیرمنصفانه و بسیار بالا است.

این مقاله ادامه داره … بروز میکنیم و قیمتها رو اعلام میکنیم

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
Sending
User Review
0 (0 votes)

نظر یا سوال شما ؟ 🎞

تلفن همراه *